17 Julai 2017

Assalamualaikum sahabat stokis semua,

hari ini saya mula menguruskan copywriting para stokis yang sudah lama tertangguh. Tapi saya tak buat sendiri tau. Saya mohon bantuan dan upah team Al-irfan Jani - pakar stori marketing untuk dijadikan copywriting iklan kita.



iklan kita akan datang dari hasil tulisan saudara al irfan jani insyaallah. saya masih dalam perbincangan dengan beliau dan sudah hantar 4 cw stokis utk beliau nilai dan buat penambahbaikan


dari situ kita akan dapat tahu macamana nak proceed



Alhamdulillah .. hari ini baru saya terasa lapang sikit dada utk start buat kerja2 yg penting yg boleh tingkatkan growth utk stokis semua.

sebelum ni saya terlalu terikat dengan pelbagai. Kesilapan saya nak buat semua benda. sehingga saya tak mampu jalankan kerja yg lebih besar impact.
Assalamualaikum rakan2 syurga sekelian...

mohon sampaikan kepada kami masalah tuan puan didalam group management ye. Kami sudah ada tenaga tambahan sedikit, dan kami nak selesaikan kerja kerja tertunggak.

jadi kami nak senaraikan apa perlu di lakukan sebelum kita mengorak langkah ke step seterusnya.

poknik ucapkan berbanyak terima kasih.

Comments

Popular posts from this blog